Eunjung: 'T-ARA'nın Eskiye Dönemeyeceğini Biliyorum!'



T-ARA Eunjung, TV Report'a verdiği samimi röportajda T-ARA'nın geçmişi ve geleceği hakkında dürüst açıklamalarda bulundu.

"Geçmişe dönmek isterdim(T-ARA'nın popüler olduğu yıllara), fakat çok iyi biliyorum ki geçmişe dönemeyiz. Bu üzücü birşey, ancak bu konuda hiçbir şey yapamayız. Bu kimsenin suçlanamayacağı bir gerçek."

 Eunjung ayrıca şunları da ekledi:

"Fakat sıkı çalışırsam, insanların birgün beni daha iyi birisi olarak göreceğine inanıyorum. Herşeyi düşünecek, daha iyi biri olmamı sağlayacak şekilde algımı değiştirdim. Önce benim iyi yanlarımı gösterecek şeyler. Övgüler bunun ardından gelir."

NOT: Çeviri bize ait olmakla birlikte kaynak Allkpop sitesidir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

WEİBO HESABI NASIL AÇILIR?

T-ARA Üyelerinin En Muhteşem Fancam Videoları